תוספי תזונה טבעיים

תוספי תזונה טבעיים

תוספי תזונה טבעיים – לשמירה על הבריאות שלנו

קשה להתעלם מהפרסום הרב להם זוכים תוספי תזונה טבעיים בשנים האחרונות. זאת, במקביל למודעות ההולכת וגוברת לתזונה נכונה ושמירה על אורח חיים בריא. תוספי תזונה טבעיים, הניתנים לרכישה בכל חנות תוספי מזון וכן בחנויות אחרות, כוללים בתוכם מגוון רחב מאד של וויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון, חומצות שומן, סיבים תזונתיים ועוד ועוד. כל אלה, המאפשרים את תפקודו התקין של הגוף, נמצאים בתוך תוספי תזונה טבעיים בתצורות שונות (טבליות, אבקות וכדומה) ומהווים כתוספת למערך התזונתי הקיים.

תוספי תזונה טבעיים – מדוע צריך אותם

תוספי תזונה טבעיים, כדוגמת ספירולינה אצה, למשל, תורמים לחיזוקן של מערכות הגוף השונות. בייחוד לאור אורח חיינו המודרני, המתבטא בתזונה לא בריאה, הבאה לידי ביטוי בתפריט החסר בוויטמינים ומינרלים, אך כולל מזון מהיר ומרוסס, המזיק לגוף. בל נשכח את הזיהום הסביבתי, העישון, הפיח וקרינת השמש, המשפיעים אף הם על איכות חיינו ותקינות בריאותנו. תוספי תזונה טבעיים מאפשרים את קבלתם של אבני היסוד (הבאים לידי ביטוי בצורת וויטמינים ומינרלים) ההכרחיים לגוף. לעיתים, גם תחום העיסוק הינו גורם לא פחות חשוב בשימוש במבחר תוספי תזונה טבעיים, כמו ספורטאים, למשל, הבוחרים תוספי תזונה לספורטאים כדי לשפר את יכולותיהם הפיזיות ולשמור על בריאותו של הגוף. תוספים אלה, שחלקם תוספי תזונה טבעיים כוללים וויטמינים ומינרלים העוזרים לגוף במצבים קיצוניים, כמו פעילות גופנית מוגברת במיוחד. ספירולינה, ככזו המספקת חלבונים צמחיים לגוף, עוזרת לספורטאים ואף יעילה במצבים נוספים.

תוספי תזונה טבעיים – כדאי לזכור

תוספי תזונה טבעיים מספקים לגוף בצורה מרוכזת במיוחד מינונים גבוהים של מינרלים וויטמינים בטבלייה אחת. לעיתים, טבלייה אחת מספקת לגוף את החסך, שארוחה שלימה איננה יכולה לספק לו. אולם, משהחלטתם להשתמש במבחר תוספי תזונה טבעיים הקיים בשוק, בדקו מול רופא או דיאטנית, אילו תוספי תזונה טבעיים מומלצים לכם וכמה לצרוך מהם. ישנם תוספי תזונה טבעיים אשר נטילתם באופן לא מוקפד (נטילת יתר), עלולה לסכן את הגוף ולגרום לתופעות חמורות כמו נזקים לכבד, למשל. ישנם תוספי תזונה טבעיים, העלולים להיות מופרשים מהגוף בשתן, אם נוטלים מהם כמות רבה מדי. ולכן, בעת נטילת כל סוג של תוספי תזונה טבעיים חשוב להקפיד ולבדוק כי אלה אכן מתאימים לשימושכם. בהגיעכם אל הרופא המטפל, ספרו לו על בעיותיכם הבריאותיות ובדקו מולו מהם התוספים הטובים ביותר עבורכם. בנוסף, בעת הנטילה, קראו היטב את הוראות השימוש, המצורפות לכל תוסף, ופעלו על פיהן.